Jag och mina pojkar har åkt till Enköping typ!

Idag åkte jag till min praktik plats hos Malin som har Nötbacken! Var här förra året och trivdes så bra så åkte hit nu igen. Skulle varit hos Emma som jag har min vecko praktik hos och min tränare är hon också! Men dom blev sjuka och när något strular till sig för mig så blir jag helt konstig, allt måste bara flyta på annars blir jag snurrig och sådär. Så då bestämde jag mig för att åka hit!

Har både Funi och Frami med mig, får se hur det går att rida dom sen.. Hade inte tänkt göra det idag. ligger och vilar nu och ska sen äta nått och sen kvällsfodra i stallet sen sova. Vaknade i morse vid 4, var så nervös över att jag skulle glömma packa ner nått så ja :( Men har nog det mesta med mig ;)


Saknar min lilla Fionabebis! Hm, hur ska jag klara två veckor utan henne ;O? tur att jag iaf har två av mina bebisar här! :D:D

Aja, puss från mig/ Alex

Kommentarer
Postat av: Emma Törnqvist

Hoppas det går bra, vi saknar dig på gården-Kram/Emma

2011-03-17 @ 12:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0