Hm..

Jag har inte skrivit på några dagar, då jag har funderingar på att inte fortsätta med den här bloggen.

Känner att Anna och jag inte kommer överens om samma saker osv. Så vill inte att bloggen blir en grej vi kommer tjafsa om.

Och visst våran blogg har gått riktigt bra speciellt för att inte ha funnits så länge.

Men väljer nog ett nytt projektarbete som jag ändå gör på fritiden. Som något med hästarna, eller med Fala tex.


Nej nu ska jag gå och äta något sen fundera lite mer. Inget är bestämmt än.

PUSS FRÅN MIG/ Alexandra

Sista dagen på LOVET!

Idag är det som sagt sista dagen på lovet vilket är tråkigt såklart!
Men bara tt ta nya tag nu för snart är det vi som står och skriker på ett flak ;)

Idag har jag inte gjort så mycket, har för de mesta tagit det lungt och tagit hand om min skadade katt, hon kan inte gå alls och skriker bara när hon ligger still så hon har jätte ont:/
Men hon har fått smärtstillande men de verkar itne hjälpa:(

Nu väntar jag på att maten blir klar är riktigt hungrig nu :)

Får se om jag skriver mer sen!


Min lurvis!<3



Ett sår hon hade förut :/

PUSS
PAnna

Gårdagen (Lördag)

Nu har jag kommit hem igen.

Igår så ringde Erika och frågade om jag ville komma till henne för Ida och Christina sen några till skulle komma dit så då tänkte jag att jag kunde dra dit eftersom jag inte hade någe bättre för mig så skyndade mig att fixa mig jätte lite sen så åkte jag till Ica Stenby för att jag ska bli hämtad där av Christina och Ida :)

Kom dit och det va väl helt okej till en början men sen kom det ännu lite till folk och ja det blev som det blev men men Jag, Ida och Christina gick ner och la oss i en dubbelsäng o sov de va riktigt skönt att sova!

Åkte med Christina hem vid 12 tiden kanske sen gick jag och Ida till bussen från Christina, men jag hoppa av vid Gummihuset för pappa skulle komma o hämta mig där, han skulle prvåka min Bil eftersom den har något fel, så vi va ute o åkte i en timme kanske och den höll inte på att "hacka" något förutom när vi nästan va hemma men sen gick den hur bra som helst igen så vi fattar inte vad som är fel på den! :o

Nu är jag iaf hemma och ska bara ta det lungt ikväll, blir nog filmkväll eller någe för jag är Helt själv:o LÄSKIGT

Blev inget inlägg igår kväll eftersom jag åkte iväg och ahde inte min dator med mig!

PUSS
Anna

Nu är det Fredag!

Ligger i sängen just nu och snackar med lite folk på msn o så, är seg idag så orkar inte göra nå mycket men jag passar på att blogga lite iaf nu medans jag sitter vid datan.

Ska kanske träffa milla idag men får de hur det blir, men måste städa innan iaf så.

Nu ska jag väl försöka göra någe vettigt istället för att ligga här.
Men kommer väl någe mer inlägg senare!


PUSS
Anna

Paradise Hotel

Sitter just nu o kollar på Paradise Hotel eller aa det är reklam nu och innan kollade jag på American Pie 2 och den filmen är ju bara sjuk haha men bra ;)

Jag har blivit så himla seg om dagarna så ligger mest i sängen elelr är med Milla eller någon annan ;)
Så orkar knappt blogg och har inte så mycket att skriva då eftersom jag inte gör så mycket.

Men kom med förslag på vad man kan skriva om, om ni vill!

Ne nu börjar Paradise Hotel igen så nu måste jag kolla!

PUSS
Anna

Ooh, vad jag hatar att det knappt går att ladda upp bilder...

Försökt ladda upp bilder från i helgen och nybron.. men går knappt. En bild tar fan 20 minuter. Aldrig att jag tänker sitta och vänta med det. Laddar upp så fort jag vet att jag har bra internet.

Har haft ett par dagars mys hemma hos Erika. Varit riktigt skönt att bara gå runt och luffa utan smink och mjukiskläder. Och också att vi har ridit varje dag, tack erika för mysiga dagar! <3

Idag åkte både jag och Fala där i från, så var hovslagaren här. Så skodde han Hugo och Funi, tar dom andra två en annan gång.

Imorgon så kommer det en och provar Hugo, men vi får se hur det går nu när jag inte ridit honom på några dagar. Men han brukar ju vara snäll så.

Nu ska jag gå och sova, tänkte gå upp tidigt imorgon så.

Puss från mig/ Alexandra

Fick upp en ända bild :/




Sleep!

Milla är här men nu ska vi nog gå och lägga oss snart så vi ska upp tidigt.. Vi ska ju åka från den här staden ett tag och det kommer bli as Nice!

Längtar som bara den tills det är dags att åka men om 5,5 timme så sitter vi på bussen påväg mot ett ställe där vi ska hämta en grej sen efter det bär det av till det stället där det ska bli galet kul!

Ne nu kansker man ska fixa sig för kvällen så man får sova några timmar iaf, men blir väl 4 timmar eller något men det är de värt iaf ;)

Ha det bra och bli inte för nyfikna!

Bilder kommer komma imorgon kväll när jag kommer hem och då får ni ju se vart jag har varit ;)

Haha sålänge får ni nöja er med några gamla bilder på mig!







Lite bilder från några sommrar sen!

PUSS
Anna


Kommer inte hem förens imorgon eller övermorgon..

Så ni får klara er utan mig tills dess, då internetet inte vill gå så fort.

PUss från mig/ alexandra
Fionis<3


Första inlägget idag!

Det här är det första inlögget för idag men har verkligen inte haft lust att blogg elelr npge, har bara legat i sängen för det mesta, men nu har jag precis duschatoch sminkat mig, så nu ska jag fixa håret och välja kläder sen ska jag nog åka iväg till ikea med Mamma och Bror :)
Min bror flyttar hemmifrån om en månad så ny ska den inhandlas nya grejor till han! Jag vill oxå flytta!
Ska bli skönt att han flyttar men ändå tråkigt.

Ne nu måste jag forstätta fixa det sista för mamma och dom kommer vilken minut som helst.


PUSS
Anna


Sitter och kollar Twilight

Hemma hos Malin(där Erika är gårdsvakt). Det är just nu jag, Diddi och Erika. Så skönt! Tänkte snart gå och lägga oss, är super duper trötta.

Bilder kommer, har dom inte här så får vänta tills jag kommer hem imorgon bitti.

Fick nästan nyss höra att den hästen jag vill ha så kommer det två och kollar i veckan. Hoppas dom inte vill ha henne. Nej, men jag vill verkligen ha henne! Fan att jag inte har pengar just precis nu.. :(

Nej nu ska jag fortsätta kolla på film så hörs vi imorgon antar jag.



PUSS FRÅN MIG/ Alexandra

Passar på att blogg här oxå!

Kan lika gärna passa på att göra ett inlägg i den här bloggen oxå när jag ändå håller på att blogga.

Har inte så mycket att skriva nu eftersom jag inte hunnit gjort någe än, jag vakna för en halv timme sen.
Men ska väl försöka göra några fler inlägg under dagen och berätta vad jag gör ochvad jag ska göra typ.

Nu ska jag gör annat men håll utkik, kanske kommer någe inlägg snaet igen när jag vet vad som häönde runder dagen!

PUSS
Anna


RSS 2.0