Fryser som bara den...

Usch har fortfarande lite huvudvärk.. :( Men klarar mig iaf!

Igår red jag lektion på först Fala och hon har kommit långt jämfört när jag fick hem henne. Så kul att höra att jag faktiskt gjort ett bra jobb på henne! :D
Och hon är bara underbar att rida, försöker verkligen göra det man ber om och vill aldrig vara dum! <3

Sen direkt efter blev det en lektion på Frami och han var också underbar! Har även kommit längre med honom, och känns också jätte roligt! Är så stolt över mina hästar!!
Helt sjukt, nej nu måste jag sluta sitta och skriva hur bäst dom är för mig!

Idag hoppas jag också att vi får hämta hem Funi!

MIN FUNI! <3


pUSS FRÅN MIG! /aLEXANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0