Mina dagar..

Gud vad dålig jag är på att skriva i bloggen! Måste bli ändring på det.

Var i alla fall och tränade för Emma i torsdags, gick super duper bra. Kommer även ha prakik hos dom varje tisdag och onsdag. Sen tre veckor i mars. Ska bli jätte kul!

Fredags var jag i ridhuset och red Frami, gick också toppen. Men underlaget där var så tungt så blev att träna mest galoppen och traven. Super duktig häst ja har!
Var med min underbara Johanna på kvällen också! <3

Lördagen spenderades hemma i sängen och till att fixa mig, för att sen dra på förfest hos Carro och sen vidare till nybron. Var en helt okej kväll, men inte den roligaste om man säger så!

Idag mår jag väl som ja förtjänar.. haha. Legat i sängen hela dagen, och bara varit sjukt seg. Är nykterist från och med idag! Toppen spara lite pengar och inte få i mig dom där äckliga kalorierna som det är i allt man dricker.. usch! Kollade på något program idag om det och det var så äckligt. Hejdå alkohol!!!!

Tänkte slänga in någon bild från helgen sen också.  Men så länge får ni en bild på mig i min förra hårfärg!


PUSS FRÅN MIG! / Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0