En helt vanlig måndag.. eller?

Vaknade ganska sent idag. Bestämde då att jag och Anna skulle till Hööks som ni redan vet ;) Var en väldigt rolig och läskig tripp vi gjorde. Hoppas Anna berättar lite mer om det imorgon eller ikväll hihi!

Köpte istortsätt ingenting en liten leksaksgrej till Fredperry bara!

Fixade stallet när jag kom hem sen tog mamma och jag en tripp till Flen och kollade lite grejer, och till Malmköping och Strängnäs så jag vet vart jag ska av osv imorgon då jag ska på praktik första gången. Ååh, ska bli super skojigt!

Går upp extra tidigt imorgon så jag kan skriva ner tider bussen går hem också. Så mamma kanske slipper hämta mig.

PUSS FRÅN MIG! / Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0