Sjuk, suck!

Vaknade vid sex och jag är sjuk... Oooh, jag som skulle gå till skolan. Men var redan på väg att bli sjuk igår kände jag så nu är jag det. Och bättre nu när det är helg då kan jag ta det lungt hela tiden.

Förutom att jag ska ut och rida mina underbara hästar. Ska pussa på dom lite extra idag, för dom betyder så sjukt mycket för mig!!
Och nu när Alda vart tvungen att avlivas, så inser man att det kan hända vilken häst som helst. Och skulle det hända någon av mina.. usch skulle ta livet av mig typ!

Aja, nu ska jag väl gå och äta min goda frukost, sen ska jag släppa ut hästarna eller bara mina hästar. Mamma vågade inte för det är för halt.. Haha!


PUSS FRÅN MIG/ Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0