Precis kommit hem!

Har varit i skolan både idag och igår.. Duktigt av mig! Var till och med på idrotten fast än att jag är lite förkyld. Bra Alex!! :D

Idag var vi på besök på kokos klinik, riktigt kul att se hästarna gå i vatten osv! Men har fortfarande inte fått mina biljetter till nästa vecka då jag ska på praktik.. Kul att skolan håller det dom säger! Och jag tänker inte hela tiden påminna dom!!

När vi skulle köra hem var det en snövall som var över bilen.. Mamma sa åt mig att gasa och jag gasade fullt! Det var preeeeciiiis så vi kom igenom hade jag stannat hade vi aldrig kommit loss! Och usch det var fan äckligt att åka på våran väg, inge mer åka idag iaf!

Nej nu ska jag snart ner till stallet och fixa.. Ingen ridning idag heller :/ Buuhu!

Fiona har heller inte fått sina valpar än, men snart tror jag det är pågång ;)

PUSS FRÅN MIG/ ALexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0