Godmorgon, bra morgon?

Nej kan jag säga! Gick upp klockan sex för att jag skulle fixa och ta bussen klockan åtta till praktiken. Då ska jag åka till malmköping först för att sedan byta buss mot Länna bruk. Men hade tittat fel på bussen, så nu när jag satt och titta så skulle jag få vänta i malmköping en timme.. Hm! Så till nästa tisdag kommer jag få ta en buss som går till Strängnäs istället och där i från ta buss till Länna bruk. Men nu vet jag iaf!

Tur att jag aldrig åkte hade frysit ihjäl.. Körkort nuuuuuu tack!!!

Men imorgon så åker jag till strängnäs också så hämtar nog Emma mig där. Så blir toppen!

Nu ska jag väl ta och titta på Vakna med the voice, har redan ätit frukost och bytt om, så bara gå ner till stallet och rida så fort det blir lite ljusare ute!


Puss från mig/ alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0