Godmorgon alla glada människor!

Idag har jag varit upp sen klockan 8, känner mig duktig för brukar som jätte länge. Skulle ut och ridit då, men gick utan för dörren och höll på att blåsa bort.. Herregud vilket väder det är! Aja, bara hoppas det blir bättre snart.

Gick iaf ut på mejlen precis, och såg att jag får vara med och tävla vintertölten hos Sigfus om jag vill, så ska fundera under dagen, så jag svarar på det ikväll. Men grejen är det att Fiona kan få valpar innan efter efter det. Det är beräknat att hon ska föda samma dag som tävlingen är. Alltså den 19 feberuari. Hm...

Frami från Karlsro, knalta <3

Aja nu ska jag kolla lite serier för att sen åka till Uppsala.

PUSS FRÅN MIG/ Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0