Sista lediga helgen!?

Herregud, satt och skrev in allt jag planerat in, och det visade sig då att jag har inte en ända ledig helg förens i slutet på maj! Lyckat Alex, fast ändå ganska roligt att det händer lite saker nu.
Suttit och anmält mig till tävlingar, blir dyra stycken för Frami så får vi se hur det går.

Imorgon tränar vi för Daniel Sundin igen, hoppas det går bra, han har ju stått i går och idag får han nya skor(tror jag)! Så då står han idag också, kanske ska gå ut och gå lite med han så han får röra sig lite iaf!

Imorgon ska vi även till Monica kiropraktorn eller hur det stavas, så får vi se hur Fala är, låsningar överallt säkert.. Stackars gummsan!
Och på Torsdag är det Framis tur! Ska bli skönt att ha det fixat.

Skriver mer någon annan dag, nu vet ni iaf varför jag aldrig hinner skriva haha!

PUSS FRÅN MIg / Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0