Fina tisdag!

Inte haft tid att blogga nått alls! I helgen har jag spenderat min tid med mina vänner<3 Sista helgen på länge som jag gör det. För sen är det bara hästrelaterat varje helg!

Igår var hästtandläkaren här, och som trott så var de en hel del som raspades osv på hästarna, Frami hade värst! Men nu är dom fina i munnen också. Roligt att Erika och Malin var här också!

Red sen ut en sväng på Frami barbacka och med Erika på blaefaxi tror ja han stavas! Haha, en riktigt mysig tur i skogen! Och jag fastnade i en gren med luvan så jag gled av Frami, tur att både Erika och jag har så otroligt snälla hästar!

Idag skulle jag åkt på praktik, men har så sjukt ont i magen! Vet inte vad det är för fel på den.. Mamma tror att jag kanske blivit mjölkallergisk igen, hoppas inte de! Men får väl sluta äta saker med mjölk ett tag nu och se om det går över.

PUSS FRÅN MIg / Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0