Tisdag!

Idag har det varit en seg dag.
Jag började städa och så men sen fråga mamma om jag vill med o handla så då var jag snäll och gjorde det istället, så jag blev aldrig klar med städningen.

När vi är påväg till affären ringer mammas jobb att hon måste komma dit för kranarna hade stannat eller va det var, vi åkte dit och pappa och jag följde med in för hon sa att det inte skulle ta så lång tid men när vi hade varit där i en och en halv timme så sa mamma att jag och pappa kunde åka o handla sålänge så kunde vi bara åka o hämta henne dirket efter vi gjort det, så vi åkte tillbaka till mammas jobb och när vi kommer dit är hon inte klar än...
Så vi fick stå och vänta i ca 30 minuter på henne, ohc hon fick vara på jobbet sammanlagt 3 timmar:( Stackars Mamma!

Så nu är jag äntligen hemma efter mycket väntan och tråkigheter,  tänkte göra iordning lite varm oboy och några mackor sen lägga mig i sängen o kolla Tv:)

Imorn har jag inget planerat men blir väl att ta det lungt, men jag får ju sova hur lääänge jag vill imorn också! :)

Förlåt för att jag varit dålig på att blogg idag men det ska bli bättring på de!

Fan går inte att ladda upp bilder på bloggen nu igen :/

PUSS
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0