Slut på helgen!

Nu är helgen slut vilket är tråkigt:/

jag kom hem för någon timme sen då jag ahr fixat allat i stallet och sagt hejdå till min plutt :(
Va så sorgligt :(

Men ska bli skönt att vara utan ett tag iaf så får vi se om jag hittar någon ny passande!

Jag ligger nu i sängen o kollar på reprisen av Top model.
Blir bara att ta det lungt hela kvällen då jag fortfarande är väldigt trött, men måste vara utvilad tills imorn då det händer en väldigt Stor och Rolig grej men säger ignet än men ni får reda på det imorn tror jag nog ;)

Snart kommer väl Alexandra hem och berättar vad det va hon gjorde och vart hon var tidigare idag, så håll utkik här.
Hihi jag vet redan vad hon har gjort, så kul för henne! :)

Ne nu sk jag duscha sen skrypa ner i sängen.
Kanske kommer ett till inlägg av mig sen innan jag somnar :)

Har ni någe förslag på vad jag ska skriva om?

Här får ni en bild på när jag va Liiiten!


PUSS
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0