Sängen och Tv

Nu har jag äntligen kommit hem från skola, pollen ochhar  till och med hunnit med att träffa Camilla.

Som jag skrev i mitt förra inlägg så var jag i skolan idag och det var SJUKT segt! Men slutade 14:10 idag så jag gick direkt till bussen för att hinna till stallet och fixa. Tog bussen tillbaka till stan och den var proppfull men små skitungar som var jobbiiiiga, tur att det bara tar 15 min till stan.

Träffade iaf Camilla och vi gick till Mc Donalds o tjocka oss massor, Inte okej!
Vi drog sen hem till Camilla för att hämta lite grejor och hon skulle byta om.
Vi lånade deras bil hem till mig för att sedan ta min bil som pappa hade lagat (trodde vi) men den va som den va haha!
En länk till Camilla
www.camillaedlund.blogg.se

Vi åkte tilbaka till stan sen snacka vi lite med Jesper så vi drog till sporthallen där han, Linus och Blondi var, Trevligt!

Sen blev det att åka hem efter en lång dag och nu ligger jag i Sängen och kollar på mitt favorit program CSI.

Nu börjar det igen!¨

Lite ego men det får ni ta för har inga bilder på den här datorn!



Puss
Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0