Precis kommit hem!

Var ju hos farmor som sagt, umgicks lite där med farmor, pappa och mina syster. Alltid trevligt, eller oftast iaf ;)

Sen kom mamma ner på stan så jag fick göra syntestet, var inge fel på min syn. Riktigt skönt att veta det.

Gick sen och träffade Johanna, Rebecca och Lenita. Gick runt lite på stan med och fixade massor. Sen gick jag, Johanna och Lenita till 1 class och drack varm viiiit choklad. ÄLSKAR DET!
Efter det åkta jag och Johanna hem till henne, där mamma sen hämtade mig. Skönt att komma hem tidigt. Och snart är det ju Kungarna av tylösand som man inte kan missar ;)

Hade verkligen en superduper dag med sötaste flickor. Puss på dom!

Bilder från idag:

Johannisch! <3


Lenita<3


Me!




PUSS FRÅN MIG! / Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0