No school

Idag var det bara att gå upp tidigt ur sängen inte för att gå till skolan utan för att ta sig till trafikvärket för att skriva teoriprovet till körkortet vilket gick som det gick haha.

Nu är jag hemma igen men om några timmar ska man iväg till körskolan för att köra min sista körlekton och gå igenom det sista för snart är det även dags för uppkörning ;).

Efter körskolan ska jag ta mig till TunaPark för att klippa mig :( har ingen aning om hur jag vill ha det. Men det blir säkert bra.

Och när man är nyfriserad ska man ta sig tillbaka till stan för att möta upp mamma då vi ska till tågstationen och kolla upp lite tider o priser då jag ska ge mig iväg en sväng hihih;)

Ne nu ska jag väl ta något att äta sen plugga lite till!

En bild på min frisyr som jag har nuu!

Puss
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0