Måndag Kväll!

Nu är det redan Måndag kväll och jag kan vara vaken hur läääänge jag vill för jag är ju ledig imorgon och på onsdag;) Riktigt skönt!

Camilla åkte hem för kanske två timmar sen, hon fick ont i magen men nu kanske hon vet vad det är för fel på den!

Det Camilla hjälpte mig med berättar jag kanske imorgon eller på Onsdag beroende på hur det går ;)

Jag ligger i sängen och skriver här och kollar genom facebook lite, inte för att det händer så mycket just nu men det kanske kommer senare ikväll :)
Har även gjort körkortstestet på datan och det gick suuper!

Kom med förslag på vad ni vill läsa/se mer här på bloggen så blir det roligare för oss att skriva också!

Ni får en bild på när min katt var bäbis!



PUSS
Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför sålde du din häst?

2010-10-19 @ 09:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0