Home!

Nu har jag äntligen kommit hem igen, har varit hos min bror Johan. Han hade bjudit över hela familjen på mat, eller aa vi hade köpt med max till alla så vi åt där.
Jag va bara där i ca 2 timmar för det är så segt att bara sitta där eftersom det inte finns någe att göra förutom att kolla tv typ.

Jag och min bror Andreas åkte hem tidigare än mamma och Pappa, jag fick åka i hans coola saab;) haha!
Han körde som en galning hem, men sen hamna vi bakom en slöpropp men det va tur att vi gjorde det för polisen stog eftervägen och sköt med fartpistol!. Adde blev ganska så rädd haha!

Ne nu ska jag byta om till mjukiskläder sen starta tv och glo lite kanske.

Har inte så mycket mer att säga förutom att det är skola imorn igen!:(



PUSS
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0