Helluu!

Vilka är vi?
Vi som driver den här bloggen är jag Alexandra Selinus och Anna Hermansson. Går sista året på realgymnasiet med inriktning hästhållning. Vi båda är födda 1992, så Anna är 18år och jag fyller 18år i december.

Varför skapade vi en blogg? Jo, det är så att alla 3:or har projekt arbete. Och då tänkte vi (eftersom vi läser webbdesign) att vi ska göra en blogg och se hur lätt det verkligen är att driva den och göra om designen själva osv.

Just nu är designen kanske inte den finaste. Men nu har vi bara slarvat ihop nått typ.

Vad gör vi på fritiden?
Jag har 4 hästar som jag försöker hinna med, men blir inte varje dag då skolan just nu är viktigare.
Anna har 1 häst just nu, och honom ska hon lämna tillbaka. Men tror hon letar efter en ny. Men hon ska bara ha häst om hon hittar den perfekta!
Annars gör vi inte så mycket. Umgås med kompisar, är på stan, pluggar osv.

Vad kommer vi blogg om?
Vi kommer blogga om våran vardag och lite allt möjligt vi kommer på.

Nu kommer jag inte på nått mer att skriva så vi hörs sen!

/
Alexandra

Jag och Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0