Har haft fullt upp hela dagen..

När vi kom fram så var vi försenade. Och vi skulle tydligen sova i en åtta stuga och kan ju säga att den är mer än skabbig. Usch, funderar fan på att åka hem!

Hade en teorilektion i morse när vi kom hit, sen var det lunch. Ganska okej mat som tur var. Sen körde jag traktor, och kan ju lova att jag var livrädd. Haha. Stora och läskiga!

Efter det sen så hade vi en till teori lektion och slutade fem då det var middag eller nått liknande. Och var ganska okej då också.

Nu har vi inget att göra förens imorgon.. Känns ju jätte roligt?! VERKLIGEN INTE! Så får försöka underhålla mig med min dator haha ;)












HAHA VEM KAN DETTA VARA?!


PUSS FRÅN MIG/ Alex



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0