Glaaad!

Nu har jag äntligen kommit hem efter att ha vart på den hemliga grejen, jag hade alltså uppkörning :)
Det gick super bra och jag klarade det så nu är det bara teoriprovet som jag ska klara!

Direkt efter att jag ahde klarat provet så gick jag in o bestämde ny tid för provet men när säger jag  senare i veckan eller något liknande, sen efter det så fick jag åka tillbaka till Krekolas för att bli fotad framför bilen (dom fotar alla som klarar uppkörningen)

Jag hörde av mig till Milla  som jag sa att jag skulle göra och fråga om vi skulle göra något, så jag gick hem till henne och har varit där tills nu, vi har inte gjort så mycket mer än att snackat skit om personer som beter sig som jag vet inte vad!
Men kul har vi haft!

Som jag sa så har jag äntligen kommit hem och Milla är med hit nu för hon ska hjälpa mig med en massa saker som jag återkommer med senare!

Nu ska jag ta något att äta sen blir det för Milla att lära mig nya saker!:)

Funkar inte att ladda upp bilder just nu för mig!

PUSS
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0