Fredag 15/10

Nu kommer det efterlängtade inlägget :)

Som sagt då ska jag berätta om fredagen den 15 oktober, det började med att jag INTE skulle dra på överraskningsfesten för Sara som fyllde 18 utan att jag skulle träffa milla ovh umgås lite med henne.

Men bara för att folk Tjatade på mig som idioter så gav jag med mig o dorg dit.

Eller det började med att jag kom hem o stressa och börja göra mig iordning, började prata lite med Elionore och hon sa att jag kunde få komma hem till henne först så skulle vil göra sällskap till bussen som vi skulle ta i Fröslunda, vi fick Stressa och precis när vi kommer fram till busshållsplatsen så kom bussen så vi hade TUR!
Vi hoppade på bussen och där satt Alexandra, Erika, Ida, Alicia, Johan , Mange och några till som oxå skulle till festen vilket va kul!

Vi hoppade av bussen och gick dit festan var (gick lite fel först), då kom man in i "lokalen" som va verkligen jätte liten såg de ut som, så vi satte oss vid ett bort och aa vi tänkte att det kanske inte skulle bli så lyckat för de va typ inge folk där men vart efter kom det massa folk och när alla fått i sig en viss mängd alkohol så börja det dra igång, folk dansade och sjöng och vissa va lite galna haha!
Förstår mig inte på vissa personer som beter sig så där dåligt på en fest det är bara onödigt, varför inte bara ha kul?

Sen är det vissa person som inte vet hur man klär sig när man ska på fest haha! man skratta nästan åt deras klädsel men men slut om de nu.

En sak till är iaf att folk är lite knäppa när dom festar, dom håller på med allt o alla, som igår då va det en kille som först stog och höll på med en tjej sen nästa sekund stog han med en annan tjej, förstår mig inte på sådanna personer men tjejer är precis likadana haha tråkigt nog!

När klockan va 01.00 så kom snälla Jesper o hämta oss vilket var super snällt :)Tack Jesper!
jag följde med "mr x" hem igår o sov där, vakna runt halv 9 redan, men låg i sängen til halv 12 haha!
vi låg o kolla på "Myggan" och sen massa filklipp o sånt, men tog kvart över 12 bussen hem.

När jag väl kom hem så la jag mig i sängen och efter ett tag så åt jag, sen slappa jag bara och råkada somna som jag sa i mitt förra inlägg, vaknade runt 18:00  då pappa kom hem o fårga om vi skulle till min häst haha!

Så nu har jag varit där och jag fryser som ett as, så ska strax duscha och fixa sen lägga mig o kolla tv tror jag:)

Kommer några bilder från igrå som jag tog med min mobil! haha ni får se på sämst kvalité iaf ;)


Erika kissar!


Erika och Ida!


Erika och Alexandra kissar på led haha!

Det blev ett långt inlägg men hoppas ni orkar läsa!:)

PUSS
Anna


Kommentarer
Postat av: jag

vilken kille? han i blå skjorta eller?

2010-10-17 @ 17:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0