Förlåt att jag inte skrivit!

Var ju skolan som sagt som ni redan vet ;) Men glömde berätta att vi hade brandövning och vi vart TVINGADE att gå ut i strumpor! Skit skola jag vet.. Men nog om det.

Drog sen och träffae upp Johannisch, mys plutten! <3 Snackade med henne ett tag och sånt där. Tog sen bussen till Vilsta typ. För skulle på anställningsintervju på Burger King. Var det läskigaste jag gjort på länge men ändå riktigt kul, trevliga människor osv. Men får se hur det blir. Var där 16.00 och slutade 18.00 så var där ett bra tag.

Tog sen bussen till stan för att möta upp Anna, var sjukt länge sen. Saknat den tjejen grymt mycket! Vi solade ett tag och gick och fikade lite också. Mamma kom sen och hämtade mig, så kom precis hem. Så skönt ska snart sova för har jätte ont i huvudet.

Men vi hörs väl imorgon, för behöver verkligen sova ikväll.



PUSS FRÅN MIG! / Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0