Början av dagen var riktigt bra resten bara skiiiit!

Oooh, vissa människor är ju bara tröga. Riktigt jävla tröga. Viss jag själv är väl inte världens smartaste och det vet jag. Men när det kommer till killar så fattar jag inte riktigt hur dom tänker ibland. Aja, kan berätta om det senare, ni måste ju få nått att vänta på ;)

Sen har mammas bil cpat sig, hade tänkt åka till Anna och sova, men neej... Då är det nått fel. Och det har regnat/snöat hela dagen, gick inte lika bra på Saeta idag som förra gången(men det gör inget haha) men i alla fall förra gången gick det utmärkt. Men berodde väl på vädret och allt litegrann också.... Skulle bara vilja att den här dagen raderades!? Please..



PUSS FRÅN MIG/ Alexandra

Kommentarer
Postat av: johanna

Alexandra vi vill ha bild på Fala :D <3

2010-10-25 @ 11:30:58
URL: http://jollans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0