ÄNTLIGEN I SOFFAN!

Ooh, idag kommer jag sova som vet inte vad. Är sjuk, och helt död.

När jag kom hem så åkte jag och mamma och hämtade masssor med ved, snacka om mycket! Sen bar det direkt av till stallet, så red Hugo först. Fattar inte att han kan vara så lugn, fast än att jag inte ridit honom på två veckor eller mer kanske. Söta Hugo!

Sen red jag Fala, gick också super duper bra. Hon känns mycket lugnar, men ändå att hon har mer fart. Jätte kul verkligen.

Snart ska jag laga mat till mamsen och mig, sen ska jag faktist gå och sova.

Bloggar som vanligt imorgon igen! ;)

Ni kommer även få se skolfoton då!


PUSS FRÅN MIG/ alex


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ungisar brukar vara väldigt snälla i början även om de vilat länge. Men sedan när de blir 4-5 och blir lite kaxigare...

2010-10-20 @ 21:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0