Äntligen hemma!

Äntligen hemma efter en lång men ändå skön dag!
Körningen på bilskolan gick super bra, vilket är toppen nu när det är så nära uppkörning o så!

Efter att jag hade kört så gick jag hem till Camilla för hon skulle följa med mig till TunaPark när jag klippte mig!
Nu kan jag ju säga såhär att jag är JÄTTE kort hårig och det känns hemskt men jag vänjer mig väl snart.
Tack för sällskapet Camilla!

Ne nu väntar sängen och Kungarna av tylösand som redan börjat:)

Här är en bild på mitt SUPER korta hår!

Puss
Anna


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi tog in hästarna idag. :) Snyggt hår!

2010-10-13 @ 22:33:22
Postat av: Anonym

satans va kort, men snyggt

2010-10-13 @ 22:50:32
Postat av: Anonym

satans va kort, men snyggt

2010-10-13 @ 22:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0