Frami från Karlsro,Knalta! <3

Jag har helt klart världens finaste hästar!

Red ut en sväng på Frami först. Värmde upp jätte länge. Sen red jag även på mitt kimblewick bett, tror det stavas så. Oooh fyfan vad bra han gick. Fin form, tog i med bakbenen och ryggen. Sen i lungt tempo och inte bara fräsa på. Samma i traven gick sjukt bra och galoppen! Har en underbar Frami.

Fala red jag också ut på en sväng. Samma bett bara för att testa. Tölten blir inge bra då för hon blir stressad av att bettet är skarpare och bara stutsar runt istället. Men traven och galoppen blir sjukt bra. Fin form osv!

Funi bara sprang i hagen och såg snygg ut och det räcker! Bara man ser honom i hagen så blir man kär i honom.

Älskar mina hästar helt klart! Finns inga bättre än dom, eller jo kanske kommer på samma plats som dom ;)

PUSS FRÅN MIG/ Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0