Har så mycket att göra hela tiden!!

Hehehehe.. Nej nu ska ja sluta! I onsdags så red jag lektion för Daniel, går alltid super duper bra! Och svettas som en idiot gör både jag och Frami. Frami är super duktig mest jag som behöver träna på min sits mest! Men det tränas på som galningar nu inför tävlingarna!

I torsdags så red jag, bytte däck på bilen och transporten. Lämnade däck, hämtade studenmössan och bytte hagar på hästarna. Och jag massor!!

Idag så har jag fixat stallet ridit 2 gick super. Fyllt vatten, veterinärbestiktat hundarna, sålt hö. Lagat mat, gått ut med hundar.  Ja fullt upp hela tiden, men jag gillar det! Är så skönt för då kan jag inte lata mig.

Imorgon blir det upp tidigt och direkt duscha, för att sedan byta däck på bilen. Sen iväg på hundutställning tror jag och träffa en släkting. Sen iväg till strömsholm för att se hingsfestivalen.

Vi hörs mer imorgon. PUSS från mig/ Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0