Sitter hemma hos farmor!

Åkte hem till farmor för att umgås lite med henne och pappa. Så sitter framför pappas dator och går sämst att skriva. Haha.
Pappa berättade en sak för mig idag, är så sjukt himla glad. Berättar om några dagar vad det är!

Mamma kommer ner till stan sen så jag får göra synundersökningen. Hoppas att jag inte har några syn fel.

Ska kanske även träffa Petra sen, men det får vi se hur de blir.
Snart kommer även min lilla syster hit, inte träffat henne på några dagar så ska bli kul.

Hittade två bilder på mina förra hundar.
Rizze<3


Stitch <3


 

Puss / alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du inte kvar dom hundarna? :(

2010-10-13 @ 18:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0