Bara att folk tar åt sig utav texten ;)

Är väldigt roligt att folk tar åt sig av det man skriver sen om ni vill ta det negativt eller positivt det är självklart upp till er.

Vissa personer förstår jag mig inte på bara, lev i nutiden inte i dåtiden?! Liksom man ska lägga allt bakom sig brukar man säga.. haha!

Blev att kolla ett avsnitt av One tree hill, världens bästa avsnitt. Längtar tills nästa kommer.

NU MÅSTE jag duscha, annars kommer jag bli sen till festen ikväll, och det vill vi ju inte! ;)

Se till att vara glada nu, vill ju inte ha massa depp här inte!

Jag och Cajsa<3


PUSS FRÅN MIG / Alex

Kommentarer
Postat av: Natta(klassen)

Är det dom nya oth programmen? Går dom på tv eller kollar du på datorn :P Haha!, såg ett nytt program för ett tag sen men sen slutade det igen, så nu fattar jag inget :P <3

2010-10-15 @ 23:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0