Äntligen hemma!

Åkte vid ett här i från ungefär, för att sedan hämta min syster i Skiftinge som hade varit hos en kompis. Sen bar det av till Dalarna. Eller Smedjebacken för att vara exakt. Där skulle jag kolla på en häst, en 5årig hingst. Han var riktigt fin, kan lägga upp bild på honom här. Men tror inte det var hästen för mig i alla fall.

Nu vet ni var jag gjort. Och kom precis hem så har tagit ett tag, tur att jag har en underbar mamma som ställer upp på allt! <3

Ikväll så ska jag packa massor med grejer, då klassen ska iväg till Norrköping och köra traktor och fyrhjuling eller nått haha. Kommer nog bli riktigt mysigt. Tar så klart datorn med mig oså. Synd bara att Anna inte ska med! :(

Safir!


PUSS FRÅN MIG/ Alex


Kommentarer
Postat av: Emma Törnqvist

Nä kom och provrid Saeta! Kan säkert pruta lite på henne! Ni skulle passa jätte bra ihop!

2010-10-18 @ 18:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0